Bouwmaterialen  |   Hallenbouw  |  Renovatie

DIRECT ADVIES? Neem contact op

Contact | Over Ons

Hulp en advies

Algemeen:

Rechts bovenin onze webshop ziet je een icoontje. Als dit icoontje niet ingekleurd is, bent je niet ingelogd. Is dit icoontje oranje gekleurd bent je ingelogd.

Aannemer of groothandel?

Jouw icoontje veranderd nu in een oranje toolbox. Je bent nu ingelogd als aannemer of groothandel.

Je kunt jouw bestelling ophalen op onderstaand adres:

Oost-Om 29

5422 VX

Gemert

Nederland

Je kunt gemakkelijk contact opnemen met een medewerker via: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/ 

Huisman Gemert is sinds 2022 gevestigd in een nieuw pand. Momenteel zijn wij hard bezig met het ontwikkelen/opbouwen van onze showroom. Deze is op dit moment nog niet gereed. Twijfel je of je een product kan komen bekijken, neem dan gerust contact op. Mocht je een proefmonster of een kleurstaal willen, neem dan contact op met de verkoopafdeling via: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/

Voor montagehandleidingen/detailtekeningen kan het raadzaam zijn de kennisbank te bezoeken: https://www.huisman.nl/kennisbank/

Heb je hulp nodig of advies nodig bij je bestelling, neem gerust contact op via: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/

Huisman Gemert levert aan zowel particulieren als aan de zakelijke markt.

Dit is zeker mogelijk, mits je bestelling nog niet verzonden/geleverd is. Neem hiervoor contact op met de afdeling verkoop via: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/.

Je hoeft niet per se een bestelling te plaatsen om goederen af te halen bij Huisman Gemert. Huisman Gemert heeft van haar voorraad artikelen normaliter een voldoende hoeveelheid liggen. Twijfel je of een product op voorraad is, neem dan gerust contact op met een medewerker.

Wanneer je online een bestelling plaatst, is dit in veel gevallen gemakkelijker.

Onze specialisten hebben per artikelgroep het product met de beste prijs-kwaliteitverhouding voor je geselecteerd en hier het “Huisman’s Keuze” label aangehangen. Zij willen je op deze manier meegeven dat je zonder zorgen dit product kunt aanschaffen.

Producten waar de tekst samenstellen bij staat, zijn zogeheten configureerbare artikelen. Deze artikelen kun je via een stappenplan geheel naar wens samenstellen. Zo kun je bijvoorbeeld de kleur, het materiaal of de afmeting selecteren. Per ongeluk een verkeerde keuze gemaakt? Dit is geen enkel probleem, je klikt dan gemakkelijk op het vorige nummer en maakt de juiste keuze.

Een gelegenheidspartij kan om meerdere redenen zo bestempeld worden. Zo kan het tijdens de productie van een bepaald product voor komen dat er een foutje wordt gemaakt, bijvoorbeeld wanneer de afmetingen van het product niet geheel kloppen. In plaats van deze producten weg te gooien, kun je deze kopen voor een goedkopere prijs. Maar je kunt hierbij ook te maken hebben met producten die lichtjes beschadigd zijn (bijvoorbeeld krassen of deuken) of partijen die uit het assortiment zullen verdwijnen.

Ben je een aannemer of handelaar, dan kun je een zakelijk account aanmaken via: https://www.huisman.nl/aanmelden/aannemersaccount/ en zo profiteren van de voordelen van een zakelijk account.

Retour

Je kunt producten retourneren door de stappen te volgen: https://www.huisman.nl/klantenservice/retourneren/

Wil je een statiegeld pallet/bok retourneren, gelieve dit door te mailen naar logistiek@huisman.nl inclusief het ordernummer.

Levering

De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld in onze webshop. Wij trachten de producten binnen deze genoemde termijn bij je te leveren.

Helaas kan het in de huidige markt ooit voorkomen dat deze genoemde termijnen voor ons niet haalbaar zijn. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

Het ingevulde bezorgadres dient bereikbaar te zijn met een vrachtwagen/trailer combinatie. Dit geldt zowel voor de lengte (17 meter) en het gewicht (40.000KG). Daarnaast dient er ook rekening gehouden te worden met geldende millieueisen, zoals milieuzones.

Indien je twijfelt over de bereikbaarheid van je bestelling, neem gerust contact op met de afdeling via: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/

Wanneer je de bestelling vooraf betaald hebt, hoef je niet thuis te zijn op het moment van levering. Wel net zo gemakkelijk.

Dit is afhankelijk van de route van de chauffeur, dit kan de afdeling logistiek een dag van te voren vertellen. Weet je niet zeker of je thuis bent op het moment van levering, zorg er dan voor dat de betaling vooraf voldaan is. De chauffeur kan de bestelling alsnog bij je lossen, zonder dat je thuis hoeft te zijn.

Ja, dit kan heel gemakkelijk.

Ingelogd als klant:

Als je als klant bent ingelogd, kun je eenvoudig bij “mijn account” je adresgegevens wijzigen.

Nieuwe klant?
Als je niet bent ingelogd, vul je standaard het bezorgadres in. Onderaan de pagina staat standaard aangevinkt dat het factuur- en verzendadres hetzelfde zijn. Wil je liever een ander factuuradres, dan kun je het vinkje uitschakelen en ontvouwt zich het invulveld voor het factuuradres.

 

Huisman levert franco vanaf €1000 exclusief BTW (€1210 inclusief BTW). Voor de geldende voorwaarden zie: https://www.huisman.nl/klantenservice/afhalen-en-bezorgen/ 

De levertijd van de bestelling is afhankelijk van de bestelde producten. De levertijd is terug te vinden per artikel. Huisman streeft ernaar om uw bestelling zo spoedig te bezorgen. Wanneer alle artikelen op voorraad zijn, levert Huisman Gemert je bestelling binnen twee werkweken. Heb je een vraag over de actuele levertijd van je bestelling, neem dan contact op met een medewerker: https://www.huisman.nl/klantenservice/contact/

Je bestelling toch liever op een ander adres laten leveren? Geen probleem! Wanneer je reageert op de orderbevestiging zal een medewerker dit voor je aanpassen.

Huisman Gemert levert op Texel (levertijd kan langer zijn dan vermeld). Leveringen op de andere waddeneilanden is niet mogelijk. Wij kunnen je producten wel leveren in bijvoorbeeld de haven.

Wanneer alle producten op voorraad zijn, kun je je bestelling direct afhalen. Indien er producten voor je besteld zijn, ontvang je bericht wanneer je bestelling gereed ligt om afgehaald te worden.

Algemeen

Huisman biedt de volgende betaalmethodes aan:

-Ideal
-PayPal
-Bancontact
-Belfius
-KBC
-Sprinque
-Betaling per PIN (bij afhaal/levering)
-Contant (alleen bij afhaal)
-Overboeking voor afhaal/levering (middels pro-forma factuur)

https://www.huisman.nl/klantenservice/betalen/  

Als Huisman Gemert willen wij jou als klant zoveel mogelijk vertrouwen geven. Dit doen wij door diverse betaalmethodes aan te bieden met ieder zijn eigen voordelen. Doordat wij op onze website producten aanbieden met zeer scherpe prijzen, zijn wij genoodzaakt om de kosten voor deze betaalmethodes aan u door te berekenen.

Nadat je goederen zijn geleverd ontvang je vanuit onze partner Sprinque uw factuur. De factuur dient je ook te betalen aan onze partner Sprinque, dit kan eenvoudig via het portaal waarin je jouw factuur ontvangt.

Helaas biedt Huisman Gemert geen achteraf betalen aan. U kunt bij Huisman Gemert betalen bij het afhalen of bij de levering. Hierdoor hoeft u tijdens het voltooien van de bestelling de betaling nog niet direct te voldoen.

Wanneer je een bestelling af komt halen en deze nog niet betaald is, heeft u de volgende mogelijkheden:

-Pinbetaling
-Contante betaling

Huisman heeft op dit moment geen actieve kortingscode. Wij zorgen ervoor dat wij u altijd een scherpe prijs kunnen geven.

Zakelijk

Ja dit is mogelijk, vanaf heden is er de mogelijkheid om bij Huisman als zakelijke online klant eenvoudig op rekening te kopen. Deze mogelijkheid wordt geboden door Sprinque.

In principe kan iedere zakelijke klant op rekening kopen, mits je bedrijf door de Sprinque bedrijfscheck heen komt.

*Let op! Dit geldt alleen voor zakelijke klanten zonder speciale prijslijsten.

Sprinque is een online B2B betalingsoplossing welke het “Betalen op factuur” voor ons beheert. Voor meer informatie: https://www.sprinque.com/nl/faq

De Sprinque bedrijfscheck werkt heel eenvoudig. Selecteer in onze check-out “Achteraf betalen op factuur”. Bij het plaatsen van je bestelling vult je je bedrijfsgegevens in. Hierna wordt aan de achterkant de Sprinque bedrijfscheck uitgevoerd. Is deze check akkoord dan kun je direct bij ons op rekening kopen en wordt je bestelling afgerond. Je hoeft niet te wachten!

Je bent niet door onze check heen gekomen; dit betekent dat je niet op rekening kunt kopen bij ons. Je kunt echter wel op één van de andere manieren betalen en toch je bestelling plaatsen.

Begrijp je niet waarom je niet door onze check bent gekomen? Neem dan contact met ons op. Eén van onze medewerkers kijkt dan graag met je mee.

Producten op maat 

Voor het op maat maken van een aantal artikelen, worden zaagkosten (op maat maak kosten) berekend. Dit doen wij, omdat wij je als klant de optie willen geven ook korte lengtes aan te kunnen schaffen en je niet direct genoodzaakt bent om een volle lengte af te nemen. In deze prijs zijn bijvoorbeeld de slijtage van het zaagblad en het loon van de medewerker berekend.

Ja, Huisman vraagt om een aanbetaling voor op maat gemaakte artikelen. Dit bedrag staat op de factuur en zal vooraf betaald moeten worden. Na ontvangst van de aanbetaling zal de bestelling in behandeling worden genomen. Huisman vraagt een aanbetaling omdat deze producten speciaal voor jou geproduceerd moeten worden.

Huisman vraagt om een aanbetaling bij producten die op maat geproduceerd moeten worden. Dit zijn de producten die niet vallen onder de standaard maten. Producten die hierbij horen zijn onder andere:

  • Zetwerk op maat
  • Damwandplaten op maat
  • Sandwichpanelen op maat
  • Geschaafd en/of geïmpregneerd hout op maat
  • Staal op maat
  • Deuren op maat
  • Felsbanen op maat

Een aanbetaling heeft geen vast bedrag of percentage. Het bedrag van de aanbetaling is afhankelijk van het product dat geproduceerd moet worden.

Huisman zal na het ontvangen van de aanbetaling jouw bestelling in behandeling nemen. De producten worden geproduceerd en jij zal op hoogte gehouden worden door onze werknemers.

Het verschil tussen de verschillende type coatings is te vinden via: https://www.huisman.nl/bouwmaterialen/type-coatings/ 

Ja, zeker produceren wij ook maatwerk. Zo maken wij geheel naar wens zetwerk, maar ook staalconstructies kunnen wij geheel naar wens en opgave produceren. Heb je een product dat je niet op de website terug kunt vinden en dus speciaal op maat gemaakt moet worden, neem dan contact met ons op.

Zie ook het kopje: Maatwerk